Hejka

Hejka!

Ten blog jest poświęcony amerykańskiemu aktorowi, piosenkarzowi, tancerzowi i muzykowi- Ross'owi Lynch.

Jeżeli chodzi o założyciela tego bloga, to..
Jestem Oliwia, mam 17 lat i jestem fanką Ross'a od ponad sześciu lat. Interesuję się Stanami Zjednoczonymi, fotografią i podróżowaniem.

Na tym blogu postanowiłam publikować o nim informacje i jego zdjęcia.
Przewiduję także publikować informacje na temat jego najbliższych.
Postaram się robić wpisy na tego bloga średnio co dwa tygodnie, ponieważ mam na głowie sporo obowiązków i nie byłabym w stanie publikować tutaj wpisów częściej.

To tyle, mam nadzieję, że mój blog się Wam spodoba,
buziaczki xx

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. gunwo nie blog:) nie polecam osobiscie hehehehehhee :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, proszę nie komentować więcej. Pozdrawiam i życzę miłego wykendu.

      Usuń
    2. Dzwonię na policję!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  3. aja jestem koleranka oliwi i lubie tego bloga

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga